دختر مو بلوند مدل سیاه قلم

مدل سیاه قلم دختر مو بلوند | طراحی سیاه قلم چهره دختر مو طلایی

یکی از مدل‌های پرطرفداری که اکثر هنرجویان را به سمت خود جذب می‌کند، نقاشی سیاه قلم دختر مو بلوند است. مدلی که امروز برای نقاشی هنرجویان سیاهرنگ انتخاب کرده‌ایم دارای ویژگی‌هایی است که اکثراً برای سوژه‌های نقاشی‌های خود به دنبال آن هستند.

فهرست مطالب

دختر مو بلوند مدل سیاه قلم

دختری که در تصویر مشاهده می‌کنید دارای موهایی طلایی پر حجم و بلند است. این دختر دارای اندام ترکه‌ای زیبایی است. که در کنار حالت موها، این مدل را به یکی از پر طرفدارترین مدل‌های سیاه قلم تبدیل کرده است. حالت صورت کشیده و استخوانی بوده و رنگ پوست کاملاً روشن و سفید است.

مدل سیاه قلم مو رنگی

موهای دختر جوان

اولین چیزی که در این تصویر نظر بیننده را به خود جلب می‌کند، رنگ موها و حجم زیاد آن است. موهای دختر مدل نقاشی، بسیار حجیم است. رنگ موهای دختر را به صورت هایلایت مشاهده می‌کنید. دختر مو بلوند با موهایی صاف. صافی موها در قسمت سر، بیشتر بوده و موها کاملاً یکدست و مرتب است. در حالیکه هر چه به سمت انتهای مو می‌آییم حجم موها بیشتر شده و آشفتگی بیشتری را خواهیم دید.

انتهای موها حالت حلقه‌ای می‌گیرد. و تارهای ریز آن را که در هوا رها شده است، می‌بینیم. قد مو در تصویر دختر مو بلوند، تا زیر آرنج دست می‌رسد. حسی که موهای دختر مو بلوند به بییننده منتقل می‌کند، حس لطافت و نرمی است.

گویی نقاشی دختر مو بلوند را در حالی که در حال چرخش بوده است، کشیده‌اند. این تغییر حالت را می‌توان از روی حالت دست‌ها، کمر و آشفتگی موها حدس زد.

صورت مدل سیاه قلم

دختر مو بلوند دارای پیشانی متوسط است که هیچ گونه چین و چروکی در آن مشاهده نمی‌شود. و همچنین دارای پوستی کاملاً صاف و یکدست به رنگ روشن است.

ابروها

دختر مو بلوند دارای ابروهایی پر بوده که رنگ آن را با مداد تیره تغییر داده است. این حالت مخملی رنگ ابروها را می‌توانید با استفاده از پودر ذغال ایجاد کنید. حالت ابروها هم کشیده است. به فاصله بین ابروها هم دقت کنید که فاصله بین ابروهای دختر مو بلوند بیشتر از حد فاصل بین تیغه‌های بینی است.

چشم‌های دختر مو بلوند

مدل امروز ما دارای چشمان درشتی است. که این درشتی را می‌توان به سایه براق و دارای توناژ تیره و روشن پشت پلک ربط داد. سایه‌ی تیره تا نزدیکی زیر ابروها امتداد داده شده که این ترفند به درشتی و بزرگ‌تر جلوه دادن سطح پشت چشم، کمک می‌کند.

مژه‌ها

مژه‌ها کاملاً بلند و مشکی هستند. با این حال حالت فر چندانی در آن‌ها مشاهده نمی‌شود. بلندی مژه‌ها زیر چشم‌ها سایه انداخته است. مرز مژه‌ها و پلک با کمک خط چشم پهنی پوشش داده شده است. این کار را برای تمیزتر نشان دادن آرایش چشم‌ها انجام داده‌اند. با کمک شمش ذغال می‌توانید این خط را ایجاد کنید. پس سایز مناسب آن را برای این کار انتخاب کنید.

بینی

فرم بینی کاملاً سربالا و عروسکی است. علت این فرم بینی، کانتوری است که بر روی آن اعمال شده است. سایه‌ی تیره رنگی را به صورت خط مستقیمی در کنار دو طرف بینی کشیده، که با نزدیک کردن این دو خط، بینی کوچک‌تر جلوه می‌کند. با استفاده از یک سایه روشن، فاصله بین آن دو خط را پر کنید. سپس این سایه تیره را با کمک قلم موی مناسب محو کنید.

با توجه به سایه‌های ایجاد شده می‌توان حدس زد که منبع نور از جلو صورت و با کمی زاویه به سمت پیشانی تابیده شده است. که توانسته سایه زیر بینی را در قسمت راست صورت دختر مو بلوند و همین طور گونه راست او ایجاد کند.

گونه‌ها

حالت صورت دختر مو بلوند، استخوانی شکل بوده و پوستی فاقد هر گونه آکنه دارد. هاله‌ای از رژ گونه تیره رنگ را بر روی گونه سمت راست او مشاهده می‌کنید که بر روی تیغه گونه زده شده است. شاید همین مدل رژ گونه، صورت دختر مو بلوند سیاه قلم را، استخوانی نشان می‌دهد. این سایه‌ی روی صورت یا به اصطلاح رژگونه را با کمک پودر زغال می‌توانید ایجاد کرده و سپس با محو کن، محو نمایید.

لب‌ها

فرم لب‌های مدل سیاه قلم، قلوه‌ای شکل است که با رژ لب مایع و خط لبی تیره‌تر از رنگ رژ لب پوشانده شده است. به خط میانی لب پایین توجه کنید، این موضوع عامل ایجاد کننده لب‌های خیس است. این برق روی لب‌ها را با کمک پاک کن مناسب می‌توانید به وجود آورید.

خط لب حاشیه لب‌ها که در گوشه‌ها پر رنگ‌تر است را با کمک مداد کنته رسم کنید. و با پاک کن اتودی در بالای لب، خط روشنی را برای برجستگی بیشتر لب‌ها ایجاد کنید.

گردن

در این قسمت به دو خط روی آن توجه داشته باشید. موهای پشت گردن که به علت سایه گردن تیره‌تر است را هم با دقت بکشید.

دست‌ها

در قسمت دست‌ها باید منبع تابش نور را نشان دهید و همین طور استخوان آرنج را با کمک تیرگی دور آن ایجاد نمایید.

لباس دختر مو بلوند

دختر مدل سیاه قلم لباس مشکی حالت بافتی بر تن دارد که در بعضی قسمت‌ها توری شکل است. حالت بافت لباس بر روی شکم و بازو بوده و حالت توری لباس در قسمت زیر بغل است. و اما استایل مدل، دختری لاغر اندام و کمر باریک است.

جمع بندی

دختر مو بلوند سیاه قلم یکی از جذاب‌ترین مدل‌های هایپررئال نقاشی محسوب می‌شود. از دشواری‌های طراحی این مدل، کشیدن حجم موها است. این کار را با کشیدن تار موهای آشفته باید انجام داد. که بسیار زمان بر بوده و نیاز به دقت بسیار هم دارد. اما در صورتی که به درستی بتوانید آن را طراحی کنید، نقطه قوت نقاشی شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *